piątek, 25 lipca 2014

Pierwszy post / La primera publicación :)

Na samym początku chciałabym opowiedzieć kilka słów o mnie bo pomimo tego, że niektórzy z Was mnie już znają to zapewne odwiedzą bloga też osoby, które nigdy nie miały ze mną do czynienia. Zdaję sobie sprawę z tego, że istnieje wiele różnych blogów, ale ten ma trochę inny cel. Tworzę go po to, aby służył jako dziennik (pewnego rodzaju pamiętnik), który za jakiś czas przyniesie mi wiele uśmiechu na twarzy i będzie najlepszym odzwierciedlaniem przeżytych chwil. Postaram się bywać tutaj często, aczkolwiek nie wiem jak to w rzeczywistości będzie wyglądać ponieważ z powodu natłoku obowiązków mam troszkę mało czasu. Posty będą zarówno długie jak i krótkie, będą poruszać zarówno poważne tematy jak i te mniej istotne, dlatego też ciężko jest mi określić tematykę tego bloga gdyż będzie ona bardzo różnorodna (tak jak różnorodne jest moje życie :D). Na samym początku z każdym postem postaram się przybliżyć informacje dotyczące mojej osoby, moich marzeń, mojego charakteru i moich wyzwań. Mam nadzieje, że dzięki temu poznacie mnie trochę lepiej.

Kilka postów na pewno przeniosę ze starego bloga (http://magdamadic.uchwycone-chwile.pl/), który początkowo powstał po to aby umieszczać tam wykonywane przeze mnie zdjęcia, a później zamienił się w blog poruszający różnego rodzaju kwestie wynikające z moich przemyśleń. Jak już wiele z Was zauważyło poprzedni blog prowadzony był normalnie w jednym języku. Teraz nowy blog będzie dwujęzyczny (polsko-hiszpański) i będzie pokazywał moje codzienne życie, czyli nie tylko moje przemyślenia, ale również moje zajęcia i wyzwania.

To tyle na dziś. Co myślicie o takim blogu?

Pozdrowienia :)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En el principio quisiera contar algunas cosas sobre mi porque a parte de las personas que ya me conocen aparaceran aqui otras personas que nunca han oido nada de mi. Ya se que existen muchos blogs, que hablan de varias cosas, pero este blog tiene un destino diferente, servira de  diario, que despues de un tiempo provocara muchas sonrisas en mi cara y sera la mejor muestra de mis recuerdos. Intentare escribir aqui muy a menudo, pero en realidad nose si tendre suficiente tiempo para hacerlo porque tengo muchas tareas. Apareceran aqui publicaciones cortas y largas, de temas importantes y los que son menos importantes, por eso me es dificil definir el tema definitivo de este blog. Desde el principio intentare escribir cosas sobre mi persona , mis sentimientos, mis desafios y mostrar mi vida de cada dia. Tengo la esperanza que estas publicaciones os ayudaran a conocerme mejor.

Algunas publicaciones seran copiadas de mi blog anterior (http://magdamadic.uchwycone-chwile.pl/), el cual principalnmente fue creado para publicar en el mi fotos pero despues cambio a ser un blog sobre mis pensamientos.  En aquel blog solo usaba una lengua pero este sera bilingue (polaco-espanol) y muestrara no tan solo mis pensamientos pero tambien mis desafios y mis cosas de cada dia.

Eso es todo por hoy. Os gusta la idea de este blog?

Buenas noches :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz