niedziela, 3 sierpnia 2014

Esto cambiara tu vida/To zmieni Twoje życie :D !!!


PO POLSKU


Witajcie :)

Dziś chciałabym zakomunikować Wam coś bardzo ważnego! Na pewno prawie wszyscy już o tym wiedzą ale chciałabym to przypomnieć:

TYLKO I WYŁĄCZNIE MY JESTEŚMY ODPOWIEDZIALNI ZA SWOJE ZDROWIE I SWOJE CIAŁO !!!

Powinniśmy uprawiać sport i mieć zbilansowaną dietę, aby być zdrowym. Te dwie rzeczy sprawią, że będziemy czuć się dobrze ze sobą y w związku z tym będziemy szczęśliwi. Niestety jest jeden problem, często po prostu nam się nie chcę bo dotychczasowe życie jest w jakimś sensie bardziej wygodne.

WŁAŚNIE TO JEST NASZYM PODSTAWOWYM BŁĘDEM !
Nie wiemy jak się zmotywować, idziemy pobiegać i po razie bądź dwóch przestajemy to robić bo po prostu to nam się nie podoba albo nie widzimy efektów naszego wysiłku.

Jak możemy zmienić nasze nastawienie? Jak zmienić nasze życie?
Jest to trudne pytanie, ale postaram się jak najlepiej na nie odpowiedzieć. Jestem osobą, która zawsze wolała stosować różnego rodzaju diety zamiast uprawiać sport, ale wszyscy wiemy, że sport jest dobry nie tylko dla naszego ciała, ale również dla naszego umysłu. To co powinniśmy zrobić żeby zmienić nasze nastawienie zależy od tego jakim jesteśmy typem człowieka. Powinniśmy najpierw zrozumieć jacy jesteśmy i określić czego chcemy y w ten sposób znaleźć formę motywacji.

Ja dziwnie zaczęłam :D Najpierw kupiłam sobie spodenki, które bardzo mi się podobały. Kupiłam je bo potrzebowałam do gry w piłkę nożną z kolegami z pracy.Gdy z zaczęłam z nimi grać zrozumiałam, że mam słaba kondycję do tego aby robić to w każdy poniedziałek. To zmotywowało mnie już na samym początku i spowodowało, że na drugi dzień poszłam biegać :D, ale niestety robiłam to bardzo rzadko. Później znalazłam super fajne etui do telefonu z opaskę do biegania i następnie to zakupiłam. Pobrałam sobie aplikację zwaną Endomondo i zaczęłam z niej korzystać. Jest to aplikacja przeznaczona do trenowania i oferuje wiele opcji. Ja wybieram bieganie, kalorie i dystans :D To zwykłe rzeczy, ale mnie potrafią zmotywować :D, ale może jeśli nie pisałabym tego bloga to bym nie miała takiej chęci do biegania bo wiem, że tu są osoby, które chcą wiedzieć jak mi idzie i niektórzy z nich może też szukają motywacji.

No i właśnie to spowodowało, że prawie codziennie mam ochotę wyjść i pobiegać.

Porady dla tych, którzy potrzebują motywacji:
- możecie powiedzieć dla kilku osób, że np. od jutra zaczynacie biegać
- opowiadać o tym na blogu (piszemy tu nie tylko dla siebie ale również dla innych)
- kupić sobie coś sportowego (jakieś fajne buty do biegania, czapkę czy chocby nawet taką opaskę jak ja :D no i pobrać jakąś aplikacje :D)
- chcecie się komuś podobać
- stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie co wam się nie podoba i co chcecie zmienić
- oglądać zdjęcia ludzi wysportowanych
- jak macie problemy zdrowotne, z którymi czujecie się niekomfortowo i wiecie, że aktywność fizyczna może wam pomóc
- i po prostu jeśli chcecie być z siebie dumni i szczęśliwi

Jest dużo form motywacji może jakaś z tych Wam się przyda :) Tymczasem ja życzę powodzenia tym, którzy postanowili zmienić swoje życie no i życzę powodzenia dla samej siebie :D

JESTEŚ SILNY I MOŻESZ OSIĄGNĄĆ WSZYSTKO CZEGO PRAGNIESZ !

Buziaczki :))


EN ESPANOL


Hola :))

Hoy quisiera anunciar una cosa muy importante! Seguro que muchos de vosotros ya sois concientes de esto pero os lo voy a recordar:

SOLO NOSOTROS MISMOS SOMOS RESPONSABLES DE NUESTRA SALUD Y DEL NUESTRO CUERPO !!!

Deberiamos hacer deporte y comer sano para mantener una vida saludable. Estas dos cosas haran que nos sentiremos bien con nuestro cuerpo y eso nos hara felizes. Pero el problema es que muchas veces no tenemos ganas de hacer deporte porque la vida sin deporte y sin una dieta equilibrada es mas comoda.  

Y ESTE ES NUESTRO PRINCIPAL ERROR !
 No sabemos como motivarse, salimos a correr una o dos veces y lo dejamos porque no hay nada que nos guste en eso o no vemos a los efectos del nuestro esfuerzo.

Como podemos cambiar nuestra actitud? Como cambiar nuestras vidas?
Pues esa es una pregunta dificil de respoder pero yo ya encontre la menera de hacerlo. Soy una persona que siempre preferia las dietas en vez de correr y de hacer ejercicios. Pero todos sabemos que el deporte es bueno no tan solo para el cuerpo sino tambien para la mente. Lo que deberiamos hacer para cambiar nuestra actitud depende de como somos. Deberiamos entender como somos y lo que quieremos y de esta forma encontrar la manera de motivarse.

Yo empeze por comprarme unos pantalones cortos para jugar al futbol con los companeros del trabajo. Fui a jugar (ya que me encanta jugar al futbol) y entendi que no estoy en forma  para poder jugar con ellos cada lunes. Esto me motivo en el principio y fui al correr al dia siguiente pero solo lo hacia como mucho dos veces por semana. Despues encontre en la tienda donde trabajo una funda para el movil dedicada para deportistas y la compre.Descarge una aplicación llamada Endomondo. Es una aplicación dediacada para entrenar y ofrece muchas opciones para elegir. Yo pongo por ejemplo las siguientes opciones - el tipo de deporte, las calorias y la distancia y de esta forma obtengo lo que quiero. Son cosas muy simples pero a mi me motivan pero alomejor si no escribiria este blog no tubiese tantas ganas de correr porque se que aqui tengo personas que quieren saber como me va y que alomejor tambien buscan una forma para motivarse.

Bueno, esto es lo que hizo que casi cada dia tengo ganas de salir a correr.

Los consejos para los que necesitan motivarse:
- decirle a un par de perosnas que desde este dia empiezas a correr
- escribir sobre eso en un blog
- comprarse algo de deporte (por ejemplo unas zapatillas para correr que os gustan, un gorro, una camiseta o descargarse una aplicación para deportistas)
- para gustar a otra persona
- mirar tu cuerpo y di: Quiero cambiar ...
- mirar fotos de gente que son delgados y musculosos
- si tienes problemas de salud y te molestan
- quieres estar feliz con ti mismo y sienetes que lo necesitas

Alguna de estas formas alomejor os servira :)  Os deseo mucha suerte y a mi misma tambien :D :D

ERES FUERTE Y PUEDES ACONSEGUIR TODO LO QUE QUIERES !

Besitos <3


  


Cree en ti / Wierz w siebie !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz