poniedziałek, 23 lutego 2015

Stylizacja na ciepłe zimowe dni :)

Hej :))

Jak tam u Was samopoczucie w ten ciepły poniedziałek? Mam nadzieje, że wszyscy w weekend nabraliście sił na cały tydzień. Pogoda się poprawiła, więc może czas na bieganie? Ktoś z was już ma pierwszy wiosenny jogging za sobą? Ja weekend spędziłam w pracy więc nie miałam za dużo czasu ani na sport ani na wpisy, ale już w środę wybieram się z moją aplikacją Endomondo na bieganie.

Dzisiaj mam dla Was wpis ze stylizacją, w której czuje się bardzo swobodnie i kobieco, idealną na ciepłe zimowe dni. Połączyłam czarny kolor z jasną spódniczką, która dodaje kontrastu i wyróżnia się z całości.









kurtka: Stradivarius
spódniczka: H&M
torebka: Mohito
rajstopy: Gatta

Ja lecę do pracy :)

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz