wtorek, 3 lutego 2015

WRÓCIŁAM/ VOLVI ! :))

Witajcie :)

Nie było mnie tu bardzo długo, ale zmiana pracy i rozpoczęcie studiów magisterskich pochłonęły cały mój czas. Te dwa wydarzenia spowodowały, że miałam nadmiar nauki, ale już wszystko jest pod kontrolą. Praca nauczyła mnie dużo lepiej organizować swój czas w związku z tym myślę, że teraz już nie będzie tak długich przerw. Blog będzie się zmieniał gdyż stanie się bardziej blogiem powiązanym z tematyką zdrowia i urody. Oczywiście nadal będą tu się pojawiać posty takie jak wcześniej bo nie była bym sobą jeśli bym przestała o tym pisać.

Zaczynam też ze zdrowszym stylem życia. Zima to taki czas, kiedy czujemy się ospali, jest zimno i to osłabia nasze chęci  do uprawiania sportu i do aktywności fizycznej. Na szczęście mam taką pracę, w której nie siedzę cały dzień przed biurkiem :D

Teraz muszę zmykać do pracy, którą uwielbiam, ale na pewno zobaczycie tu dużo zmian i dużo nowych postów.

Miłego dnia :)




Hola a todos :)

No me habeis visto por aqui mucho tiempo pero estube muy absorbada en el cambio del trabajo y el inicio de una nueva carrera universitaria. Esas dos cosas me costaron mucho esfuerzo pero ya todo esta bien. Gracias a mi nuevo trabajo aprendi a organizarme mejor por eso creo que ya no habra pausas tan largas sin publicaciones. El blog estara cambiando con el tiempo y sera mas cercano a la tematica de la salud y la belleza pero no faltara publicaciones sobre cosas importantes de la vida y sobre los valores.

Estoy empezando una vida mas sana y saludable. El invierno es un tiempo en el cual nos sentimos cansados, agobiados y sin ganas de hacer deporte y ser mas activo. Afortunadamente tengo un trabajo en el cual no estoy todo el dia sentada delante del escritorio. No me imagino un trabajo asi. Yo me muevo mucho mas en el trabajo que en casa y seguramente por eso estoy tan cansada cuando vuelvo.

Buenas noches :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz