piątek, 13 marca 2015

NAJLEPSZA FORMA NA USTALENIE SWOICH PRIORYTETÓW

Dzień dobry :))


Aż się sama sobie dziwie, że już nie śpię bo wczoraj przez oglądanie filmów położyłam się po 3 nad ranem, no ale takie słoneczko za oknem, że musiałam wstać. Chęci są ogromne żeby iść pobiegać, ale póki co muszę najpierw poćwiczyć w domu no i potańczyć. Uwielbiam taniec, ostatnio zaczęłam się uczyć w domu nowych kroków, a Ci ludzie którzy nie lubią ćwiczyć, a lubią tańczyć mogą to wykorzystać w formie sportu :)) Zawsze coś! To słońce dodaje tyle pozytywnej energii i ja mam w sobie tyle tej energii, że nie chcę mieć ani chwili na obijanie się. Oczy mnie bolą z niewyspania ale wewnętrznie czuję taką siłę, że nie umiałabym teraz zasnąć :)) Kocham to uczucie  tą ogromną chęć do działania. Czy Wy też odczuwacie taką energię? Mam nadzieję, że tak! I też myślę, że działacie (nie jest tak, że kończy się tylko na chęciach?) :D Podstawą osiągania celów jest działanie, a nie tylko chęci! Pamiętajcie o tym bo wielu z Nas ma mnóstwo nowych pomysłów, ale nic z nimi nie robi i wtedy one się marnują i jego czas też bo po co myśleć nad czymś czego nawet się nie tchniemy? Ja gdy mam jakiś pomysł, a jestem na przykład w pracy albo na uczelni i nie mam czasu go zrealizować to zapisuje sobie go w kalendarzu i później do niego powracam. Jakiś to sposób jest na to, żeby nie zapomnieć :D Tylko pamiętajcie o tym, że Wasze pomysły muszą dotyczyć realnych celów i przede wszystkim zbyt duża ilość tych celów i zainteresowań może spowodować, że na niczym nie skupicie się wystarczająco i w związku z tym będzie ciężko Wam odnieść sukces. Musicie umieć tym wszystkim zarządzać a podstawą dobrego zarządzania jest ustalanie priorytetów. Wiele osób tego nie potrafi i to ich gubi. Ja nauczyłam się tego wraz z upływem czasu i teraz wiem jak ważna jest ta umiejętność w naszym życiu. Jest ona istotna przede wszystkim u osób młodych i ambitnych gdyż jej brak może spowodować niepowodzenie i z biegiem czasu również utratę wiary w swoje zdolności i swój rozwój. A po co tak ma być jeśli można wszystko ładnie uporządkować i poukładać sobie w głowie. To może być czasochłonne gdyż często nie wiemy na czym nam zależy najbardziej, ale jest opłacalne. Także weźcie sobie kartkę, wypiszcie wszystko na czym Wam zależy i to co chcecie osiągnąć, a później poparzcie na to i zastanówcie się co powinno być oznaczone jedynką, czyli najważniejszym celem a jak podopisywać resztę numerków. I nie oszczędzajcie na tym czasu, zastanawiajcie się tak długo, aż będziecie pewni. I te pierwsze numerki to właśnie priorytety. Od tego czasu powinniście więcej czasu wkładać w ich realizację i nie rozpraszać się tymi, które mogą poczekać. Jak się przyłożycie to na pewno sami będziecie dostrzegać różnicę. Mam nadzieję, że wielu z Wam ta metoda pomoże, i że Ci ambitni ludzie zajdą jak najdalej. Wierzę, że Wam się uda :) A wiara to nie to samo co nadzieja :))




Życzę Wam produktywnego dnia :)

PS: Ale śpijcie bo sen to zdrowie !

2 komentarze: