poniedziałek, 16 marca 2015

Obalamy mit Masła Orzechowego ! :)

Witajcie :)

 
Dzisiaj, krótki post przed pracą. Trening z rana zaliczony :)
Czeka mnie ciężki tydzień, ale na pewno ze wszystkim się wyrobię. Dopiero niedziela wolna więc mam nadzieje, że pogoda dopisze bo chciałabym spędzić więcej czasu na świeżym powietrzu. Od kwietnia zaczynam trenować na siłowni więc trzeba być w formie :D
Przygotowałam dla Was, krótką informacje na temat masła orzechowego. U nas niestety niedoceniane, ale to prawdziwe źródło błonnika, a nie od dziś wiadomo, że orzechy bardzo dobrze wpływają na umysł i pracę mózgu.
 
Większość ludzi myśli, że orzeszki są wysokokaloryczne i należy ich unikać, ale to nie jest prawidłowy tok myślenia. Masło orzechowe jest bogate w nienasycone tłuszcze, które pomagają w spalaniu tkanki tłuszczowej. Kwasy te skutecznie zapobiegają odkładaniu się tłuszczu w obszarze talii poprzez przyspieszone spalanie. Dzięki temu możemy utracić kilka zbędnych kilogramów. Nie chodzi tu o to żebyśmy codziennie objadali się masłem orzechowym, wystarczy dwa razy w tygodniu. Masło orzechowe pomaga w odstawieniu niezdrowych przekąsek takich jak chipsy, paluszki, krakersy, itp.
 
Ja polecam te od Sante bo ma aż 90% orzechów w 100 g :)
 
Wartości odżywcze w 100 g:
Wartość energetyczna: 2625kJ/634 kcal
Tłuszcz: 53 g (w tym 8 g kwasów tłuszczowych nasyconych)
Węglowodany: 8, 5 g (w tym cukry 5, 4 g)
BŁONNIK: 8,4 g
Białko: 26,6 g
Sól: 0,8 g
 
 
 

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Masz świetną figurę! Tylko pozazdrościć :)
    Nigdy nie jadłam masła orzechowego ;o

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki brzusioo *.* Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń