środa, 17 lutego 2016

Twarożek w różnych kombinacjach :)

Dzień dobry :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka pomysłów na śniadanie z chudym twarożkiem. Polubiłam takie śniadania bo są smaczne i nadają się na posiłek przed treningiem. Mają wysokoką zawartość białka i mało tłuszczu. Nie potrzebuję dużo czasu na ich przygottowanie i dzięki temu mogę je jeść również w pracy. Z góry uprzedzam, że jakość niektórych zdjęć nie jest najlepsza gdyż były one robione telefonem.
Na jedną porcję używam około pół kostki białego sera (125 g) i około 100 g jogurtu naturalnego. Nie dodaje cukru, gdyż same owoce są już wystarczająco słodkie.

Twarożek z bananem, truskawkami i żurawiną



Twarożek z papają, mango i kiwi



Twarożek z bananami i borówkami



Twarożek z borówkami, płatkami jęczmiennymi i z jogurtem truskawkowym

  

Twarożek z rodzynkami, żurawiną i z miodem


Pyszne kombinacje, ale dowiecie się tego jak sami je wypróbujecie.
Każdego dnia coś innego, a to sprawia, że zdrowe śniadanie nigdy się nie znudzi :)

Miłego dnia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz