sobota, 5 marca 2016

Coś o organizacji

Cześć ;)

    Zawsze jak jadę na uczelnie to mam troszkę czasu, żeby napisać nowy wpis.  Wstałam wcześniej żeby zdążyć z treningiem bo po powrocie będzie już bardzo późno a jutro znów wcześnie wstaję.  Śniadanie i obiad przygotowałam już wczoraj po powrocie z pracy. Rano nigdy nie mam czasu na gotowanie bo wolę poświęcić go na trening. Zawsze jak jadę na uczelnie to staram się zabrać ze sobą coś zdrowego żeby nie jadać niezdrowych posiłków.

     Zauważyłam, że gdy mam mało czasu to wtedy lepiej się organizuje.  Gdy chodzę na drugą zmianę to rano zawsze staram sie wcześniej wstać,  zjeść zdrowe śniadanie i zająć się treningiem oraz przygotować sobie posiłek do pracy. Jak jadę na uczelnię to potrafię wstać naprawdę bardzo wcześnie żeby na pewno zdążyć z treningiem,  mam przygotowane jedzenie i wszystko jest uporządkowane.  Najgorzej organizuje się gdy chodzę na pierwsze zmiany do pracy . Wtedy treningi robię popołudniu, ale ciężej jest mi się zmotywować.  Rano jestem sama w domu i mam spokój więc mogę skupić się tylko na sobie. Natomiast po pierwszych zmianach często czuję sie ospala i bardziej zmęczona. Wtedy mam wrażenie, że mam na wszystko mnóstwo czasu i aż tak się nie spieszę.

      Jestem osobą aktywną i nie lubię marnować czasu ponieważ zdaje sobie sprawę z tego jak szybko upływa i dlatego tak bardzo zależy mi na dobrej organizacji.
Doceniam każdą sekundę i straram się ją wykorzystać. Nie należę do grona osób,  które zimę lubią spędzać w grubych skarpetkach pod ciepłym kocem ze szklanką gorącej herbaty.  Gdy chcę się zrelaksować to wolę iść na spacer albo spędzić czas nad wodą, a nie oglądać telewizję bądź grać w jakieś gry. Dopóki mamy siłę i możliwości to musimy czerpać z życia garściami,  wyciskać je jak cytryne. Nie trać czasu na głupoty. Zrealizuj wszystkie obowiązki,  zajmij się realizacją pasji i znajdź czas na relaks, ale taki, który pozwoli Ci się wyciszyć. Ważne jest też nie to byś znalazł czas dla bliskich i dla przyjaciół.



Jakość zdjęć nie jest najlepsza bo robione były telefonem ;)



Spontanicznej soboty ;)) 


39 komentarzy:

  1. Wow podziwiam! Na trening z rana jeszcze nie udało mi się wstać, raczej jestem z tych osób, które ćwiczą wieczorami :)Super blog! Obserwuję i czekam na odpowiedź na moim blogu :)

    http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia mimo ze telefonem są ładniutkie
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj trzeba mieć bardzo silną wolę aby zmotywować się do wstania rano na trening :p

    zapraszam! http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja zdecydowanie długo nad tym pracowałam :)

      Usuń
  4. Ostatnio zastanawiam się nad jedzeniem pudełkowym aby lepiej sprawdzać ile jem, ale sama nwm ;x Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł bo nie podjadasz wtedy pustych kalorii :)

      Usuń
  5. zazdroszcze organizacji , podziwiam, że wstajesz rano i ćwiczysz , nie dałabym rady ;') obserwuje
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna organizacja ja odkąd wiem, że mam problemy z kręgosłupem tez codziennie rano ćwicze
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak mam, ze dzialajac pod presja wychodzi mi wszystko lepiej, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam na tyle motywacji, żeby ćwiczyć rano. Mam nadzieję, że kiedyś sobię taki nawyk wyrobię. Zazdroszczę Ci determinacji ;) ja zawsze mam tak, że im mam mniej czasu tym więcej rzeczy zrobię. Natomiast jak mam dużo czasu to w ostateczności nic nie zrobię :P
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę :) Inne nastawienie ma się przez cały dzień jeśli jesteś już po treningu :)

      Usuń
  9. Tez wolę być aktywna. Gdy raz byłam na warsztatach, to musiałam siedzieć więcej niż 2godziny i wtedy zrozumiałam, że nie chce tak pracować.
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiej motywacji i organizacji :)
    Zapraszam
    wet-streets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sałatka wygląda bardzo smacznie ^^
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takiej organizacji. Ja przeważnie jak wracam do domu to jestem taka zmęczona i od razu kładę sie spać, ale to przez zbyt późne chodzenie spać. Ale jeżeli chodzi o ćwiczenia to mogę i spać, ale i tak je wykonam :D

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zmeczona, ale to da mnie nie jest wymówką :)

      Usuń
  13. Dobrze napisane. Trzeba czerpać z życia garściami! ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Organizacja to połowa sukcesu :) Jednak ja rano jestem bardzo senna i zła, że już muszę wstać dlatego o treningu nie ma mowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takiej organizacji. Ślicznie wyglądasz, OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez nie lubię marnować czasu dlatego staram się organizować czas jak najlepiej potrafię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zaczęłam organizować sobie wszystko i strasznie mi to pomaga . :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoją organizację i sama muszę coś w końcu ze sobą zrobić! :) Jedne co mi się udało, to jeść co trzy godziny i się nie objadać, zawsze coś :)


    Zostaję, obserwuję i zapraszam do siebie,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam tak, że kiedy mam mnóstwo rzeczy, ale mało czasu ze wszystkim zdążę, gorzej, gdy jest odwrotnie haha, organizacja to bardzo ważna rzecz, myślę, że każdy prędzej czy później się jej nauczy :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. też tak mam jednak czasem lubie sie polozyc, obejrzec serial i sie odprezyc :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem osobą strasznie leniwą, więc mogłabym leżeć w łożku cały czas :D


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście nie należę do osób, które lubią aktywnie spędzać czas wolny, ale miło jest poczytać słowa osoby, która ma takie spojrzenie na świat bo to często motywuje. Pozdrawiam ;)http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sobie ustaliłam, że będę biegać wieczorami, a ćwiczyć kiedy będę mogła.
    Zapraszam do mnie http://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post :D
    Może obserwujemy ?
    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna jesteś kurcze . *-*

    Zazdroszczę motywacji i chęci do treningu, ja jestem ogromnym śpiochem . ://

    Obserwacja za obserwacje ? :D

    z a p r a s z a m d o s i e b i e ! ♥♥♥

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio robie się to coraz bardziej organizacyjna haha :)


    Zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń