niedziela, 10 kwietnia 2016

Zaangażowanie a motywacja

Witajcie ;)

Dziś chciałabym poruszyć temat zaangażowania,  które jest nieodłącznym elementem sukcesu. Dużo ludzi potrafi się zmotywować do konkretnych czynności i potrafi zmotywować innych, ale często nie osiąga wymarzonych efektów. Dlaczego tak się dzieje? Mamy motywację,  robimy to co mamy robić i oczekujemy za to odpowiednich wyników naszej pracy, a one mimo wszystko nie są zadowalające.  Gdzie popełniamy błąd? Odpowiedzią na to jest zaangażowanie w to co robimy. Bez motywacji nie zaczniemy, ale bez zaangażowania nie osiągniemy wymarzonych efektów.  Kluczem do sukcesów nie jest sama motywacja, chęć do robienia czegoś,  ale również dążenie do tego w sposób wytrwały,  dając z siebie 100%. Jesteśmy gotowi do działania,  podejmujemy je, ale nie dajemy z siebie wszystkiego bo czujemy, że już samo to, że zaczęliśmy to wielki krok w naszym życiu i usprawiedliwiamy się tym. Jeśli już coś zaczęliśmy to róbmy to dobrze,  wkladajmy w to dużo pracy i skupmy się na tym, albo w ogóle nie zaczynajmy! Dlaczego? - bo szkoda czasu na to by go marnować. Jeśli podjęliśmy decyzję to nie wycofujmy się tylko róbmy wszystko co jest w naszej mocy by wytrwać do samego końca dając z siebie tyle na ile maksymalnie nas stać. Wszystko co poświęcimy przyniesie podwójne korzyści.  Nie poddawajmy się tylko dlatego, że jest nam ciężko.

Ja zaczęłam w końcu chodzić na siłownię z czego bardzo się cieszę gdyż do tej pory ćwiczyłam w domu. Powiem szczerze, że mi się to spodobało bo jestem jeszcze bardziej zmotywowana. Idąc tam wiem, że muszę się na tym skupić i dać z siebie 100%. Miałam chwile gdy już czułam, że nie dam rady wytrzymać do końca ćwiczenia,  ale powtarzalam sobie, ze jestem silna i muszę dać radę bo w końcu po coś tutaj przyszłam. Nie rozprasza mnie telefon, ani nic innego. Jestem tam i myślę tylko o tym. Koncentruje się na tym by dobrze oddychać,  napinac mięśnie i wykonać prawidłowo każde ćwiczenie.  Na tym właśnie polega zaangażowanie i trzeba nad nim pracować ;)

Miłej niedzieli ;)

19 komentarzy:

  1. Świetny post , powodzenia na siłowni <3
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię chodzić na siłownię, choć jeszcze nie jestem tam jakoś regularnie, ale do czasu :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :) Siłownia wciąga :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dokładnie sama mam kilka planów z których czasami mam ochote zrezygnować:d jednak tego nie zrobie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto dążyć do jakiegoś celu w życiu, ale do tego potrzebna jest motywacja... ja np: oglądam różne filmiki na yt(motywujące) I powiem, że bardzo pomagają!
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na siłowni, ja nadal ćwiczę w domu :)
    bardzo motywujący i inspirujący post <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cel jest najważniejszy, więc powodzenia i życzę motywacji.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, ze masz motywację do ćwiczeń ! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You are very cute, have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze wzgledu na mala coreczke nie moge sobie pozwolic na silownie wiec cwicze w domu. Cwiczenia + dieta = sukces! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że w ogóle ćwiczysz :) Powodzenia :)

      Usuń