poniedziałek, 19 września 2016

Czekoladowe pancakes

Cześć :)

Ja nadal chora, ale mam nadzieje, że w końcu wyzdrowieje i będę pełna sił jak zawsze :)
Już ponad tydzień bez siłowni, ale mimo to staram się zdrowo jeść pomimo, że zawsze gdy jestem chora to ciągnie mnie do słodkiego. Dlatego robię pyszne słodkie śniadania, ale w zdrowym wydaniu.
Podzielę się z Wami jednym z moich pomysłów, a mianowicie czekoladowe pancakesy z przekładane chudym twarogiem.



Czekoladowe pancakes

Składniki:
- 2 białka
- 1 żółtko
- 15 g odżywki białkowej naturalnej
- szczypta sody
- 1 czubata łyżka mąki kokosowej
- czubata łyżeczka kakao

Białka ubijamy ze szczyptą sody dodajemy żółtko, a następnie odżywkę białkową i kakao. Po dokładnym wymieszaniu dodajemy mąkę kokosową i dalej miksujemy do uzyskania gęstej konsystencji. Placuszki smażymy z dwóch stron na oleju kokosowym.

Przekładamy je dżemem niskosłodzonym bądź bez cukru i masą twarogową (do 100g chudego twarogu dodajemy 2 łyżki jogurtu naturalnego i mieszamy). Całość dekorujemy malinami, albo innymi owocami wedle uznania.


Smacznego :)



3 komentarze:

  1. Cudnie to wygląda.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze robiłam takie zwykłe z mnóstwem cukru, ta wersja mi się spodobała i zapisałam sobie przepis :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń