środa, 11 stycznia 2017

Marcepanowe babeczki

Witajcie :)

      Ja leże chora w łóżku, niestety w końcu się doigrałam bo niewyleczone grypy tak się kończą, tak uciekałam od antybiotyków aż w końcu nie miałam wyjścia. Mam nadzieję, że szybko wrócę do formy, do treningów i do aktywnego trybu życia :) I przy okazji może uda mi się na dużej pożegnać z zapaleniem spojówek bo strasznie długo się to za mną ciągnie.

    Udało mi się za to wyszperać w moich zdjęciach ostatnio robione mufinki więc z chęcią podzielę się z wami moim przepisem. Zdrowa wersja czekoladowych babeczek uwiedzie z pewnością nie tylko moje serce. Przepis jest bardzo szybki i łatwy w wykonaniu więc polecam go wszystkim, a szczególnie tym najbardziej zabieganym osobom. Pamiętajcie, że czas bardzo szybko upływa i zanim  się obejrzycie znów będziemy bawić się na sylwestrowej zabawie i albo będziemy dumni z tego roku albo zawiedzeni, że za mało zrobiliśmy.





Składniki na około 9 mufinek:


  • 200 g mąki ryżowej
  • 2 jajka 
  • 2 łyżki kakao
  • 1 łyżeczka sody
  • 3 łyżki miodu
  • 3 łyżki ksylitolu
  • 60 g masła
Dodatkowo 100 g startej na grubych oczkach masy marcepanowej i 9 suszonych (wcześniej namoczonych) śliwek. 

Przygotowanie:

Mąkę, kakao i sodę mieszamy dodajemy jajka i roztopione w rondelku masło z miodem i ksylitolem. Wszystko należy dokładnie wymieszać do uzyskania gęstej masy. Do papilotek wlewamy 2 płaskie łyżki ciasta następnie w dołek wkładamy śliwkę i masę marcepanową i przykrywamy resztą ciasta.
Wkładamy do rozgrzanego piekarnika do 170 stopni na około 20 minut. Dekorujemy według uznania.



Smaczne, zdrowe i proste mufinki gotowe :)

21 komentarzy:

  1. Zycze Ci szybkiego powrotu do zdrowia: )a babeczki brzmią smakowicie... Poza tym mam słabość do takich rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pyszne bardzo ładnie się prezentują.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko! :)
    A można dać coś innego niż tą masę marcepanową ? :D (nie przepadam za nią)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Np. konfiturę śliwkową bardzo będzie pasować :)

      Usuń
  4. Kurczę ostatnio zaczęłam ćwiczyć, a tu takie dobroci :*
    Wracaj do zdrowia :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdrowe dobroci można jeść :)

      Usuń
  5. W takim razie wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia! super wpis :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie fakt, że nie lubię marcepanu już byłabym w kuchni piekąc je.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie! Będę musiała wypróbować ten przepis! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają kusząco *.*, muszę się skusić na ten przepis :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wyglądają te babeczki ;) Na pewno wypróbuję przepis!! :)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają baardzo smacznie. Przepis na pewno się przyda :)

    Obserwuję i czekam na więcej takich pyszności :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkodfa, że święta się skończyło, możnaby było wukorzystać ten przepis i za to oryginalny
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń