czwartek, 19 stycznia 2017

Nie rób nic na siłę :)

Dzień dobry :)

Przeglądam czasami różne blogi, jedne są ciekawe, a inne troszkę mniej, w jednych widać pasję, a drugie swoją zawartością dają odczucie jakby ktoś pisał bo to jest teraz modne, albo chcą być jak te znane blogerki. Każdy ma swoje powody, ale pamiętajcie że w życiu nie chodzi o to żeby robić coś na siłę bo jest ono za krótkie na marnowanie go na coś co nas nie cieszy i nie daje satysfakcji. Ja osobiście piszę bo lubię. Uważam, że nie wychodzi mi to najlepiej, ale staram się dla siebie i dla swoich czytelników. Jak nie mam weny to się nie zmuszam, a czasami mam taką, że mogłabym rzucić wszystko i pisać bez przerwy. Ja też przeszłam przez różne etapy w prowadzeniu bloga. Najpierw był taki ogólny o życiu, co robię, co czuje, później przeszłam na bloga w którym starałam się opisywać otaczający mnie świat i moje zdanie co do różnych kwestii, później było coś o modzie. Następnie zajęłam się fotografią, później zaczęłam rozumieć, że muszę się ogarnąć i skupić na mniejszej tematyce, ale lepiej się do niej przyłożyć. To nie jest tak, że próbowałam podążać za jakąś modą, po prostu lubiłam  robić dużo różnych rzeczy i nadal lubię, ale wiem, że na wszystko nie starczy mi czasu i że lepiej robić mniej ale lepiej i dokładniej (nie ilość, a JAKOŚĆ!). Także warto się zastanowić  nad tym co naprawdę chcemy robić dla naszego dobra bo straconego czasu nikt nam nie zwróci.

A obrazek poniżej najlepiej opisuje to co opisałam :)


Mam dla Was kilka fajnych motywatorów, które na pewno dadzą do myślenia i pomogą w znalezieniu chęci do działania.






Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. bardzo dobry post! Masz rację, trzeba się skupić na tym co się lubi najbardziej - "życie to sztuka wyboru".
    Obserwuję i pozdrawiam!

    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty - odwzorowują prawdę - jak ten z parami butów. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cytaty <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, nie wolno robić niczego na siłę. Taka robota nie przynosi żadnych efektów, a jak już przynosi to marne. U Ciebie widać pasję, świetny blog :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. też przeglądam wiele blogów. I tak, to jest włąsnie to samo co zauważyłam. W niektórych widać naprawde ogromną pasję, inne nie są juz tak bardzo przemyślane i mimo, że ktoś wkłada w nie jakiś swój wysiłek, musi chyba przejść rachunek sumienia i mocno pomysleć co chciałby robić, a nie to co inni robia. Nie każdemu będzie się udawać być takim jak jest ktoś. Trzeba byc sobą i mieć na siebie pomysł

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń