poniedziałek, 30 stycznia 2017

Pomysły na zdrowe i szybkie śniadanie

Witajcie :)

Dzisiaj mam dla Was kilka pomysłów na zdrowe śniadanie i przepis na super smaczne placuszki jabłkowe :) chociaż bardziej nazwałabym je racuszkami w wersji fit. Staram się żeby moje śniadanie zawsze było bogate w białko i węglowodany bo są one mi potrzebne podczas treningu.
Często przeglądam na instagramie różne profile z zdrowymi posiłkami, ale większość rzeczy moim zdaniem jest bardzo czasochłonna, a ja zawsze staram się rano spieszyć na trening więc nie mogę sobie na nie pozwolić. W takie eksperymenty wolę bawić się gdy mam wolne popołudnie albo wieczór. Dlatego dzielę się z Wami szybkimi do wykonania pomysłami na zdrowe śniadanie. Mam nadzieje, że komuś się to przyda :)

Składniki na około 9-10 placuszków:
- 150 g jogurtu naturalnego
- 50 ml mleka
- 1 jajko
- 2 łyżki ksylitolu
- 2 jabłka (najlepiej kwaśne)
- 5 czubatych łyżek mąki orkiszowej
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- jogurt grecki jako dodatek

Suche składniki wsypujemy do miski i dokładnie mieszamy. Jogurt, jajko i mleko ubijamy mikserem, dodajemy suche składniki i 2 jabłka pokrojone w drobną kostkę, albo starte na dużych oczkach. Ja dodałam dodatkowo sok z połówki cytryny bo lubię kwaśny smak. Smażyć na oleju kokosowym z dwóch stron, najlepiej pod przykryciem. Podawać z jogurtem greckim albo innymi ulubionymi dodatkami.

A dalej przedstawiam inne pomysły na zdrowe śniadanie :)


Serek wiejski z bananem, orzechami i figą



Chudy twaróg z jogurtem i ulubionymi owocami (u mnie truskawki)


Kasza jaglana na mleku z rodzynkami i kiwi 


Kanapka z ciemnego pieczywa z sałatą, pomidorem, serem wędzonym, serkiem wiejskim i omletem (2 jajka, sól, 50 ml mleka, pieprz, plasterek chudej szynki z indyka - jeśli ktoś nie wie jak zrobić to dajcie znać)


Miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. świetnie wygląda ^^

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wygląda tak smacznie, że aż bym zjadła,
    a najbardziej serek wiejski z bananem <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, kobieto, właśnie dostałam ślinotoku :D haha zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń