poniedziałek, 16 stycznia 2017

Zaczynamy oczyszczać organizm :)

Witajcie :)

Poniedziałek nie dla każdego jest łatwym dniem, ale warto nauczyć się go wykorzystywać w odpowiedni sposób. Pamiętajcie, że życie jest krótkie i trzeba cieszyć się nawet trudnym poniedziałkiem. Najlepiej zacząć go od zaplanowania całego tygodnia, rozplanowania treningów i posiłków oraz spraw do załatwienia.

Warto rozpocząć go aktywnie i nie marnować ani minuty bo świadomość, że dużo się zrobiło dodaje motywacji do dalszego działania.

Ja niestety dalej męczę się z chorobą tak więc na razie nie trenuje co mnie nie cieszy, ale rozpoczęłam nowy tydzień z planem oczyszczenia i odżywienia organizmu po kuracji antybiotykowej. Mam zamiar też przejść na lekką redukcję, więc będę jeść mniej kaloryczne posiłki.

Póki co zostawiam Was z pomysłem na lekkie śniadanie, a ja zbieram się do pracy :)


Składniki:

  • 1 serek wiejski
  • łyżeczka siemienia lnianego
  • łyżeczka łuskanego słonecznika 
  • szczypiorek 
  • sól i pieprz
Smaczne i niskokaloryczne :)


PS: Unikajcie kawy i czarnej herbaty, pijcie dużo wody i zieloną herbatę :)

Miłego dnia :)


1 komentarz:

  1. Po Twoich postach wywnioskowałam, że jesteś przesympatyczną osobą, dodatkowo pełną pasji :) coś pięknego!
    Trzymam kciuki i życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń