środa, 15 lutego 2017

Orzechowe cookies

Hej wszystkim :)

Dzisiaj mam dla Was przepis na pyszne i przede wszystkim zdrowe cookies. Ciasteczka są bardzo orzechowe i mało słodkie. Ja w ramach Walentynek zrobiłam je w kształcie serduszek. Najlepsze z tego jest krótki czas wykonania, sami się przekonajcie :)




Składniki na około 15 sztuk:

- 2 jajka
- 10 łyżek mąki ryżowej (lekko czubatych)
- 5 łyżek erytrolu
- 8 łyżek masla orzechowego
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

Wszystkie składniki wymieszać, ugnieść ciasto i uformować ciasteczka. Wstawić do rozgrzanego piekarnika do 180 stopni i piec około 15 minut. To już wszystko ciasteczka gotowe :)

Można udekorować czekoladą, ja w Walentynkowej wersji dodałam drobno posiekaną białą czekoladę. Mam nadzieję, że skorzystacie z przepisu :) Dajcie znać jak Wam smakują.




Brzuszek coraz lepiej wygląda :)


Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Jak pysznie wyglądają te ciasteczka! Muszę koniecznie wykorzystać przepis:)
    Piękny brzuch:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczka wyglądają pysznie. Od razu ma się na nie ochotę.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń